حجت الاسلام حیدر مصلحی چهارشنبه شب در یادواره شهدای گمنام و 264 شهید کارمند استان یزد در حسینیه ثارالله این شهر افزود: مسئولان همواره مواظب توطئه های دشمنان باشند ، زیرا آنها بر اساس طرح و برنامه خود به دنبال ضربه زدن به اصل انقلاب و نظام هستند.
وی ادامه داد: یکی از هدف های همیشگی استکبار در جهان علیه دولت ها، ملت ها و به خصوص ایران این است با تهدید اهداف خود را دنبال می کنند باید با بصیرت نسبت به خنثی کردن توطئه ها و اهداف دشمنان اقدام کرد.
وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: نباید تابع استکبار شد، زیرا وابستگی و اطاعت در این ارتباط ، خلاف ایده های انقلاب اسلامی است و با ارش های دینی مغایرت دارد.
مصلحی یادآور شد: هدف اصلی دشمنان انقلاب به انحراف کشاندن افراد تاثیرگذار و نخبگان و مسئولان است، باید همگان مواظب دسایس کفر جهانی باشند .
وی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب و همچنین آمریکایی ها می خواهند با تهدید و اقدام های مختلف فرهنگی و سیاسی خود نخبگان را به اشتباه محاسبه در قبال نظام بیندازند که موضوعی مهم است و باید آگاه و بیدار بود.
وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: ولایتمداری و آگاهی مردم و مسئولان سدی محکم در برابر توطئه ها استکبار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
مصلحی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: باید همواره در مسیر اهداف عزت بخش شهیدان حرکت کرد.
یادواره شهدای گمنام و 264 شهید کارمند استان یزد به مدت 2 روز( 26 و 27 مهر ماه) در حسینیه ثارالله یزد برگزار می شود.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.