در این برنامه حماسی تمام مراحل مختلف عملیات به نحو با شکوهی توسط بسیجیان و رزمندگان جان برکف اسلام اجرا شد و در معرض دید اقشار مختلف مردم قرار گرفت.
در این برنامه زنده و جذاب که با استقبال خوب مردم مواجه شد، با اجرای مراحل مختلف عملیات ، توسط راویان دوران دفاع مقدس مراحل و اهمیت انجام آن تشریح خواهد شد.
عملیات بیت المقدس 7 را باید عملیات عطش نامید، عملیاتی که در آن رزمندگان اسلام با لب تشنه به فرمان امام خمینی( ره) لبیک گفتند و با ایستادگی در برابر دشمن زبون بعثی اجازه ندادند مجددا به حریم سرزمین ایران اسلامی تجاوز کنند و حتی در این راه با کام سرخ و ذکریا حسین به دیدار مولای خود شتافتند.
عملیات بیت المقدس 7 در پاسخ به یکه تازی ها و تعدی های دد منشانه ارتش بعث عراق در نخستین ساعات بامداد 23 خرداد 67 با رمز مبارک «یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام» و با هدف انهدام مواضع دشمن در منطقه شلمچه آغاز شد.
این عملیات در حالی انجام شد که دشمن بعثی چند ساعت قبل از عملیات مواضع رزمندگان اسلام را به شدت زیر آتش سنگین خود گرفته بود.
بازسازی عملیات بیت المقدس 7 تا سوم مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در موقعیت شهید رشیدی در جوار بوستان شهری کوهستان یزد اجرا می شود.
هفته دفاع مقدس از دیروز جمعه ، 31 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور و با آغاز سه هزار برنامه پیش بینی شده، در استان یزد آغاز شد.
در دوران دفاع مقدس 30 هزار نفر از استان یزد به عنوان رزمنده در جبهه های مختلف غرب و جنوب حضور داشته اند .
7536*2047* خبرنگار*کاظم سبحان زاده* انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.