این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ، نماینده مردم یزد و اشکدر در مجلس شورای اسلامی ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این آیین باشکوه یگان های مختلف نظامی و انتظامی و اقشار مختلف بسیج استان یزد حضور داشتند، اقتدار و آمادگی خود را در دفاع از کشور اسلامی به نمایش گذاشتند.
همچنین در ادامه نیز رژه موتوری بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های مختلف یزد با رزمایش خودرویی و اعلام آمادگی برای خدمت به مردم برگزار شد.
همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد در این مراسم به اهمیت دفاع مقدس ، پیروزی های رزمندگان اسلام و نقش ولایتمداری ملت در برابر توطئه های استکبار جهانی اشاره کرد و خواستار حضور همگان در عرصه های مختلف نظام شد.
سردار سرتیپ اکبر فتوحی به اهمیت داشتن بینش و بصیرت در برابر هجمه نرم استکبار جهانی اشاره کرد و یادآور شد: ملت ایران با بیداری و ولایتمداری توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.
همچنین به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، رژه یگان های مسلح نظامی و انتظامی با حضور مسوولان و مردم در شهرستان های اشکذر، میبد، اردکان، تفت، مهریز، ابرکوه ،خاتم، بهاباد و بافق برگزار شد .
300هزار نفر از یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت استان یزد ، عضو بسیج هستند.
همچنین به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم اجرای سه هزار برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و سیاسی در 10شهرستان استان یزد آغاز شد.
7536*2047* خبرنگار*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.