به گزارش روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد محامدی در مراسم معارفه بخشدار گاریزات شهرستان تفت، لزوم استفاده و به کارگیری و اعتماد به جوانان و بانوان را در عرصه های مدیریتی استان یادآور شد.
وی با بیان فرآیند انتخاب بخشدار گفت: در این رابطه افراد توانمند متعددی مورد ارزیابی قرار می گیرند که با توجه به شناخت خوب از محمد حسین قانعیان از منطقه و آشنایی وی به امور جاری، نظر مسئولان بر این انتخاب متمرکز شد.
مدیرکل سیاسی استانداری یزد صداقت در رفتار، همراهی با مردم و در میان مردم بودن را سه مولفه اساسی برای موفقیت و پیشبرد امور عنوان کرد و گفت: مردم بارها در لحظه های حساس ثابت کرده اند که بهترین همراه مسئولان هستند.
محامدی همدلی و تعامل با دهیاران و شوراهای اسلامی را برای پیشبرد امور در بخش و کمک به تسریع در آبادانی منطقه ضروری دانست و گفت: بخشدار گاریزات باید گزارش دهی مناسب و مستمر به مردم را از اقدامات انجام شده در دستور کار قرار دهد و با اولویت بندی طرح ها و اهداف، راه را برای رشد بیش از پیش بخش هموار سازد.
وی بابیان اینکه تاکنون دو بخشدار در این منطقه فعالیت کرده‌اند، گفت: همراهی مردم و مسئولان محلی تأثیر بسزایی در ثمربخش شدن اقدامات دولت دارد.
همچنین فرماندار تفت گفت: سال های اخیر تلاش بسیار خوبی برای تحقق سیاست های نظام و اهداف دولت در مسیر رشد و آبادانی شهرستان برداشته شد که تامین زیرساختها در نواحی روستایی یکی از برجسته ترین این دستاوردهاست.
محمود زارع رشکوئیه، مدیریت جهادی و آگاهی دقیق به اهداف و سیاست های دولت را لازمه مسئولیت پذیری برشمرد و تأکید کرد: مدیران باید در رعایت حال مردم و کمک به رفع مسائل و مشکلات آنان مسئولانه عمل کنند.
در مراسم یاد شده از زحمات مهدی حاجی حیدری تجلیل و محمدحسین قانعیان به عنوان سرپرست بخشداری گاریزات معرفی شد.
بخش گاریزات شامل دهستان‌ های گاریزات و کهدوئیه شهرستان تفت است.
1968*2047* تنظیم کننده : محمودرضا رحمانی ** انتشار : عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.