سرهنگ علی اصغر سلمانی عصرسه شنبه در جلسه شورای بسیج مهریز که با حضور معاون فرماندار و مسئولان اقشار بسیج شهرستان برگزار شد به اهمیت حمایت از جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت و مدافعان حرم از هفته دفاع مقدس فعالیت خود را آغاز می کند.
وی با تاکید به هم افزایی اقشار مختلف بسیج و همراهی مردم در حمایت از جبهه مقاومت و مدافعان حرم ادامه داد: ستاد یادشده برای جمع آوری کمک های مالی و معنوی مردم مهریز با مسئولیت بسیج اصناف و مشارکت دیگر دستگاه های اجرایی اقدام می کند.
این مسئول بیان کرد: کمک ها و پشتیبانی مردم از جبهه مقاومت همانند حضور گسترده نیروهای مردمی و پشتیبانی آنان از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، مهم و تاثیر گذار است و حمایت های مالی و معنوی مردم، ادای دین به مجاهدت مدافعان حریم ولایت خواهد بود.
سلمانی همچنین به برگزاری اولین نشست مجمع بسیج شهرستان مهریز در سال جاری اشاره کرد و گفت: این نشست در تاریخ ششم مهرماه امسال با هدف بررسی و تصویب طرح های تدوین شده مسئولان کارگروه های تخصصی بسیج برگزار خواهد شد.
وی در خصوص اهمیت بزرگداشت واقعه غدیرخم نیز یادآور شد: تبیین و ترویج فرهنگ غدیر در جامعه برای زنده نگهداشتن این رویداد بزرگ حایز اهمیت است و باید در راستای آگاه سازی مردم به ویژه جوانان و نسل جدید در خصوص این واقعه تاثیرگذار و سند تاریخی حقانیت ولایت امیرالمومنین حضرت علی (ع) تلاش کرد.
مسئولان اقشار بسیج نیز به ارایه نقطه نظر خود درخصوص طرح های مصوب کارگروه های خود و مباحث مطرح شده در این جلسه پرداختند.
20 هزار بسیجی در حدود 300 پایگاه مقاومت شهرستان مهریز فعالیت می کنند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7536* 2047* خبرنگار*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.