آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز یکشنبه در دیدار با فعالان غدیر افزود: برای مقابله با توطئه دشمنان باید نهادهای فرهنگی و تبلیغی و دلسوزان جامعه فعالانه وظایف خود را انجام دهند.
وی ادامه داد: متولیان فرهنگی ، آموزشی و تبلیغی موظف هستند که به دور از افراط و تفریط اساس امامت و ولایت را دقیق و روشن به نسل جوان معرفی کنند که رسالتی مهم محسوب می شود.
امام جمعه یزد اظهار کرد: دشمنان اسلام که منافع خود را نزد امت اسلامی و ایران از دست رفته می دانند به اشکال مختلف و به خصوص در قالب تهدید نرم علیه ارزش ها و جوانان فعالیت دارند.
ناصری افزود: استکبار جهانی در تمام اعصار و به خصوص در دوره کنونی با حمایت برخی دولت های منطقه به دنبال درگیری و کشتار و تضعیف انقلاب اسلامی است که قطعا در اهداف خود شکست می خورند.
امام جمعه یزد بیان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی در اصل زمینه‌ای برای ظهور مجدد شیعه در جهان اسلام است و روز به روز به حرکت خود در جهان و منطقه ادامه می دهد.
ناصری افزود: از مسائل مهم در جهان اسلام و شیعه موضوع غدیر خم است و باید اهداف آن به درستی برای مردم و به خصوص نسل جوان مشتاق ارزش های دینی و انسانی تبیین شود.
دهه امامت و ولایت از عید قربان آغاز و تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد.
7536 *2047* خبرنگار*کاظم سبحان زاده*انتشار - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.