به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این نهاد در استان یزد رییس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور در این آیین گفت: افتتاح این پایگاه نشانگر وفاق و همدلی است که در مردم منطقه وجود دارد و نشان دهنده این موضوع است که نجات جان مردم برایشان اهمیت دارد.
رضا اندام با بیان اینکه وجود این پایگاه ها می تواند به کاهش آسیب های ناشی از حوادث کمک کند ادامه داد: ما جمعیتی هستیم بین گروهی و بدون تعامل با سازمان های دیگه و بدون تعامل با مردم نمی توانیم کاری انجام دهیم و به سرانجام برسانیم.
این مسئول اظهار داشت: اجرای این طرح نتیجه همگرایی و یک کار گروهی بین دستگاه های مختلف و در وهله اول مردمی که پای کار بوده و برای سلامتی خود ارزش قائل هستند.
رییس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور گفت: داوطلبان زیر پوشش نیروهای پنهان هستند ، نیروهایی که دیده نمی شوند و کار داوطلبانه انجام می دهند و بعضی اتفاقات رخ می دهد که ما آنها را نداریم.
در ادامه محمود زارع فرماندار تفت با تشکر از داوطلبان و خیرانی که با همت بلند خود در ساخت و احداث این پایگاه مساعدت داشته اند گفت: تجهیزات لازم و دانش کافی در سایه آموزش های امدادی می تواند در کاهش تلفات انسانی و خدمت هرچه بیشتر به مردم موثر باشد.
ساختمان این پایگاه با زیربنای 380 متر مربع در زمین اهدایی توسط خانواده خیر نیکوکار حسنی به متراژ 8000 متر مربع ساخته شده است.
شهرستان تفت در 20 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحانزاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.