به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد رستگاری روز دوشنبه در نشستی با اصحاب فرهنگ و هنری مهریز افزود: جلب مشارکت بخش خصوصی در فعالیت های فرهنگی و هنری مورد نیاز است .
وی ادامه داد: هم اکنون در این شهرستان 67 کانون مساجد ، هشت موسسه قرآنی و هفت انحمن فرهنگی و ادبی در طول سال فعالیت دارند.
فرماندار مهریز با گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از حضور اصحاب هنر آنها گفت: باید توسعه فرهنگی را در ابعاد مختلف در این شهرستان جدی بگیریم.
رستگاری بیان داشت: اگر توسعه فرهنگی را همواره مدنظر قرار دهیم قطعا توسعه عمرانی را هم در سطح شهرستان به دنبال دارد.
فرماندار مهریز گفت: در راستای ترویج فرهنگ و هنر و کمک رسانی به هنرمندان و ایجاد اتاق فکر با همکاری هنرمندان البته در چارچوب ضوابط و مقرارت تعیین شده و برنامه ریزی های که برای این کار شده حمایت بعمل می آید.
فرماندار مهریز تصریح کرد: کمک باید از روی دلسوزی باشد در نه هدف خراب کاری و باید از فضاهای موجود استفاده شود تا بتوان به رشد فرهنگی مناسب و دلخواه و در شأن مردم مهریز برسیم .
همچنین سید رضا آقایی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز با اشاره به مهم بودن آموزش و رشد و ارتقای آن گفت: همه انجمن های فرهنگی ، هنری کارگاه های آموزشی را در این اداره برگزار می کنند.
وی خاطر نشان کرد: در یکسال گذشته افزون بر 200 نفر هنرجوی دختر و پسر با حضور در کلاس ها و کارگاه ها آموزش های لازم را فرا گرفته اند.
مرکز شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.