حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی یکشنبه شب در دیدار اعضای جامعه پزشکی شهرستان به مناسبت هفته دولت ، افزود: جامعه پزشکی پس از پیروزی انقلاب رشد و پیشرفت زیادی کرد که می توان گفت، جزو افتخارهای نظام هستند .
وی با اشاره به اینکه پزشکان عامل آرامش خاطر مردم هستند، اظهار کرد: اخلاق، رفتار و منش پزشکان می‌تواند به بیماران و کسانی که به آنان مراجعه می‌کنند کمک‌کننده باشد.
حجت الاسلام محی الدینی یادآور شد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان شاهد تحول‌ چشمگیری در این حوزه هستیم .
همچنین مدیر بیمارستان مهریز با قدردانی از اعضای جامعه پزشکی شهرستان گفت: پزشکان با تحمل مشقت ها و گذراندن دوره های سخت پزشکی و صرف بهترین دوران عمر خود فرصت خدمت به سلامت مردم را به دست آورده اند .
سید رسول محسن زاده با بیان اینکه باید از خانواده‌های پزشکان که با صبر و تحمل در حالی ‌که می‌توانند در جاهایی با امکانات رفاهی بهتر حضور داشته باشند، اظهار کرد: آنها عزیزان خود را حمایت می‌کنند که در مناطق کمتر برخوردار خدمت‌رسانی کنند.
همچنین سرپرست بیمارستان مهریز ، کیفیت خدمت رسانی پزشکان در این بیمارستان را مطلوب دانست و یادآور شد: با افزایش کیفیت خدمات پزشکی شاهد افزایش میزان رضایتمندی مردم شهرستان نیز هستیم .
محمدرضا قاسمی راد، گفت : تلاش می کنیم شرایطی را فراهم کنیم، تا بهترین خدمات را به مردم شهرستان ، استان یزد و شهرهای مجاور ارایه دهیم که خروجی آن سلامت جامعه و در نهایت رشد فکری ، جسمی و روحی هموطنانمان باشد .
در این مراسم که با حضور فرماندار ، معاون فرمانداری ، امام جمعه ، رئیس شبکه بهداشت و درمان ، سرپرست و مدیر بیمارستان مهریز برگزار شد، از زحمات پزشکان قدردانی شد .
مهریز 50 پزشک عمومی و تخصصی دارد.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536* 2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.