آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی شامگاه یکشنبه در جمع گروهی از روحانیان یزد به تهدید نرم استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: توطئه ضربه زدن به ارزش های دینی و هجمه به اساس خانواده ها محور فعالیت دشمنان نظام اسلامی است .
وی به موضوع طلاق و گسترش آن در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: از اثارسوء استفاده از فضاهای مجازی گسترش طلاق و ایجاد برخی روابط ناسالم در جامعه است که اثرات سویی بر مردم و خانواده های ایرانی داشته است.
امام جمعه یزد بیان کرد: از وظایف مهم مبلغان دینی و روحانیان است ، مردم و جوانان را به خطرا استفاده نادرست از فضای مجازی مطلع کنند و برای پیشگیری از ناهنجاری ها و آسیب ها تلاش کنند.
ناصری یزدی به ساعت کار زیاد بانوان در برخی فضاها و دستگاه های اداری اشاره کرد و آن را از جمله مشکلاتی عنوان کرد که در جامعه کنونی وجود دارد و باید برای حل آن اقدام های مناسب انجام گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه در شبکه های اجتماعی شبهه افکنی ها علیه دین و ارزش ها صورت می گیرد به لزوم داشتن بینش و بصیرت در برابر توطئه های استکبار جهانی و پاسخگویی به شبهه ها تاکید کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد افزود: روحانیان باید برای شبهه ها به دنبال پاسخگویی درست و به موقع باشند و جلو توطئه و نفوذ فرهنگی کفر جهانی علیه مقدسات و نسل جوان را بگیرند که موضوع بسیار مهمی است .
استان یزد دارای یک هزار و 500 روحانی و حدود 2 هزار و 500 باب مسجد است.
7536*2047*خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.