احمد پهلوانیان روز یکشنبه در نشست کمیته تخصصی فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس افزود: هر چند دستگاه های مختلفی در حوزه دفاع مقدس فعالیت می کنند اما خروجی آن آنچنان که باید و شاید مطلوب نبوده است.
وی با تاکید بر فعالیت بیشتر در حوزه دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و جهاد تصریح کرد: برای موفقیت در چنین اموری باید با توجه به تغییر نسل در کشورمان از ابراز و امکانات جدید و اثرگذار استفاده شود.
وی پیشنهاد داد: در کمیته تخصصی فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس الگویی در نظر گرفته و همه فعالیتها در راستای این الگو باشد.
همچنین محمد رجبی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد با تشریح آیین نامه اجرایی کمیته های تخصصی شورای هماهنگی این بنیاد گفت: هدف از تشکیل کمیته های تخصصی، فراهم ساختن ساز و کار مناسب با بهره گیری از توان تخصصی کارشناسان و صاحب نظران همه دستگاه ها است.
نشست کمیته تخصصی فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هر ماه برگزار می شود.
نمایندگان دفتر امام جمعه، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهرداری یزد، خانه مطبوعات، بسیج رسانه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان جهاد کشاورزی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اعضای این کمیته هستند.
هفته دفاع مقدس 31 شهریور ماه آغاز می شود.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد و حدود چهار هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.
7532* 2047* خبرنگار: سعید صادقی مقدم - انتشار - عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.