محمد سجاد کلمبو، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: این هفته فرصت خوبی است تا با بازگو کردن خدمات ارائه شده از سوی دولتمردان و بیان انتظارات از سوی مردم تا فضای همدلی و همزبانی میان دولت و ملت تقویت شود.
وی با اشاره به نامگذاری سال 96 به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: در این زمینه دولت تدبیر و امید زیر ساخت های اصلی را در چند سال گذشته فراهم کرده است که قطعاً در دولت دوازدهم این اقدامات به نتیجه خوبی خواهد رسید.
مشاور اطلاع رسانی فرماندار یزد با اشاره به اجرای برنامه های متنوع هفته دولت افزود: در این ارتباط برنامه های متنوعی با رویکردهای متفاوت پیش بینی شده که تاکنون تعدادی از برنامه ها برگزار شده است.
وی از همایش دوچرخه سواری، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بخشداران مرکزی و زارچ، نشست خبری بخشدار زارچ، دیدار با هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان یزد ، انتشار ویژه نامه از عملکرد دهیاری ها از جمله برنامه هاست.
مسئول روابط عمومی فرمانداری یزد دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، بازدید از اماکن عمومی و حضور در جمع مردم، برگزاری تور رسانه ای و بازدید از روستاهای بخش مرکزی، دیدار مردمی، و اجرای برنامه های ورزشی و فرهنگی را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.
از دوم تا هشتم شهریور ماه، هفته دولت نامگذاری شده است.
7537* 2047* خبرنگار: مسعود میرجلیلی انتشار - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.