صادق شاکری شنبه شب در جلسه سرپرستان تیم های فوتبال لیگ برتر استان افزود: برای ایجاد باشگاه های مناسب و قانونی باید تیم های فوتبال هرچه زودتر بر اساس مقررات اقدام کنند.
وی ادامه داد: ایجاد باشگاه های مصوب قوی موجب فعالیت های منظم ، مستمر و تشکیلاتی در فوتبال می شود و تعالی و گسترش درست این رشته را در ورزش استان به همراه دارد .
دبیر هیات فوتبال استان گفت: توسعه فوتبال علمی بستگی به فعالیت های دقیقی دارد که سال های گذشته انجام شد، باید در استان نیز برای موفقیت تلاش مضاعف انجام شود.
شاکری اظهار کرد: تا باشگاهداری در استان با همکاری علاقه مندان و تیم ها در عمل تشکیل نشود نمی توان به دنبال معجزه برای رسیدن فوتبال استان به جایگاه حقیقی بود.
وی یادآور شد: هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان یزد برای راه اندازی باشگاه های مناسب و فعال آماده هرگونه همکاری هستند و باید تیم ها طبق مقررات برای ایجاد آن اقدام کنند.
این مسئول بیان کرد: طبق مقررات ابلاغی فدراسیون فوتبال ، شرط حضور یک تیم در مسابقات لیگ برتر در استان داشتن یک باشگاه مصوب است که باید همه برای تحقق آن جدی فعالیت کنند.
شاکری عنوان کرد: به رغم اهمیت موضوع هنوز در استان باشگاهداری وجود ندارد و فقط تیم هایی هستند که توسط افراد علاقه مند حمایت و همراهی می شوند و این رویه اثر مثبتی برای فوتبال و آینده آن ندارد.
در این جلسه همچنین مسئول کمیته مسابقات و تعدادی از سرپرستان تیم های فوتبال استان به طرح دیدگاه ها و بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و مقرر شد تا با همکاری هیات فوتبال نسبت به پیگیری برای ایجاد باشگاه های مختلف اقدام شود.
مسابقات فوتبال لیگ برتر استان یزد با حضور 12 تیم باشگاهی در نیمه شهریورماه جاری آغاز می شود.
75362047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.