به گزارش ایرنا، رئیس هیات مدیره تاچ سی از پیش بینی برنامه های ویژه برای شهر یزد خبرداد، افزود: تاچ سی یک شرکت حمل و نقل دانش بنیان است که از تابستان گذشته با ارائه سرویس درخواست خودرو سواری فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده و اولین شرکت تاکسی اینترنتی در ایران است که سرویس های ویژه بانوان و تشریفات را نیز در لیست سرویس های خود ارائه می دهد.
احسان صفار خراسانی افزود: از قابلیت های سرویس تشریفات این سامانه الکترونیکی امکان انتخاب خودرو است که استفاده از سرویس تشریفات را جذاب می کند.
مدیرعامل تاچ سی نیز در این نشست خبری اعلام کرد: اخیرا سرویس جدید 'تاچ سی پیک' با حضور وزیر کار و مسئولان استان خراسان رضوی و شهری در شهر مشهد رونمایی شد که خدمات پیک موتوری به شهروندان ارائه می کند.
شهاب سرهنگی ابراز امیدواری کرد: بزودی سرویس 'تاچ سی پیک' نیز علاوه بر سرویس سواری در شهر یزد فعال می شود و یکی از مهمترین امتیازات این سامانه در جذب رانندگان است، چرا که آموزش و آماده سازی یک راننده برای شروع فعالیت و دریافت استعلام های مورد نیاز حدود 10 روز طول می کشد و تاچ سی به هیچ عنوان امنیت مسافران و کیفیت خدمات را فدای کمیت و افزایش سریع رانندگان نمی کند.
مدیر استان یزد تاچ سی نیز در خصوص قیمت خدمات این سامانه اینترنتی رزرو تاکسی در یزد گفت: خدمات این شرکت با حدود 30 درصد کاهش قیمت نسبت به هزینه آژانس های تلفنی به شهروندان ارائه می شود.
سید سعیدرضا حسینی پور از برگزاری هفته سرویس رایگان خدمات تاچ سی در یزد خبرداد و اعلام کرد: به مناسبت شروع به کار تاچ سی در یزد از دوشنبه 9 مرداد جاری تا پایان هفته سفرهای شهر یزد با کد تخفیف که در شبکه های اجتماعی تاچ سی اعلام می شود، به صورت رایگان انجام می گیرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، فعالیت تاکسی اینترنتی 'تاچ سی' از تابستان گذشته در مشهد آغاز شده و خدمات دهی این شرکت به شهروندان یزدی نیز از امروز به عنوان دومین شهر کشور آغاز شد.
تاچ سی تلاش دارد شهرهای زیرپوشش خدمات خود را در کشور افزایش دهد.
توسعه خدمات مختلف از طریق فناوری های نوین و با استفاده از اپلیکیشن های جدید در سال های اخیر به شدت مورد استقبال شهروندان و کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
2088/ خبرنگار: کبری دانشی** انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.