به گزارش خبرنگار ایرنا ، حمیدرضا جلایی پور چهارشنبه شب در همایش فعالان سیاسی و اعضای حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در یزد افزود: در انتخابات رئیس جمهوری ، احزاب مختلفی با گرایش های اصلاح طلبانه ، اصولگرایان معتدل و اعتدالیون دکتر روحانی را یاری دادند.
وی ادامه داد: حضور گسترده مردم ایران و احزاب و فعالان سیاسی در انتخابات ، انقلاب اسلامی و نظام ما را در برابر توطئه های دشمنان و حوادث جهان و منطقه به خوبی بیمه کرد.
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تصریح کرد: پیروز اصلی انتخابات مردم فهیم و جوانان این کشور هستند که در سراسر ایران به میدان آمدند و با حرکت مدنی خود بدون باج دادن به آمریکا از منافع ملی خود دفاع کردند.
جلایی پور افزود: بزرگترین سرمایه کشور ما مردم فهیم و جوانان و شهروندان هستند که همواره منافع و مصالح کشور را در عرصه ها و شرایط مختلف مدنظر قرار دادند و شاهد همگرایی در انتخابات بودیم .
وی تصریح کرد: انتخابات رئیس جمهوری قطعا دولت روحانی را در سطح منطقه و جهان لغزنده کنونی با مواضعی که رئیس جمهوری آمریکا دارد قوی کرد و باید همواره با وحدت تمام احزاب در راستای تحقق اهداف ایستادگی کرد.
همچنین رئیس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شعبه یزد گفت: این حزب نه تنها در زمان انتخابات که در طول سال فعالانه بر اساس برنامه ها و وظایف خود در سطح استان اقدام و فعالیت خواهد کرد.
فاطمه عباسقلی زاده افزود: مشارکت و همراهی مردم با حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و بخصوص همراهی جوانان و بانوان ، شایسته تقدیر است و باید همچنان شاهد تداوم تعامل و همفکری ها باشیم .
در ادامه غلامعلی سفید عضو منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد از همکاری احزاب و تشکل های مختلف مردمی و سیاسی در انتخابات رئیس جمهوری و حضور فعالانه در برنامه های مختلف در استان قدردانی کرد.
در پایان قاسمی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در یزد به نیازهای استان و مشکل خشکسالی ها و کم آبی اشاره و خواستار رسیدگی جدی به آن توسط مسئولان شد.
وی از مسئولان خواست تا همواره به جوانان در تصمیم گیری ها ارزش قائل شوند و عدالت اجتماعی را به عنوان یک ضرورت همیشگی مدنظر جدی خود قرار دهند.
حزب اتحاد ملت ایران اسلامی از احزاب همسو با شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان است که در استان یزد فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است.
استان یزد 40 حزب سیاسی دارد .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحانزاده**انتشار: محمدحسین فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.