به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد رضا ناصری روز شنبه در جمع گروهی از بانوان یزد افزود: اجرایی شدن امربه‌ معروف و نهی از منکر از رواج بی‌ حیایی ، بی ‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه جلوگیری می کند.
وی ادامه داد: وجود حجاب و عفاف در جامعه اسلامی و دارالعباده یزد توسط آحاد مردم و بخصوص بانوان یک ضرورت دینی است و امیدواریم همه افراد در قبال اجرایی شدن کامل آن احساس وظیفه شرعی کنند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: از توطئه های مهم کنونی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی رواج بی حجابی و تهدید نرم است بنابراین مردم و مسئولان باید در برابر هجمه استکبار جهانی بیدار باشند.
ناصری گفت: کفر جهانی با بهره گیری از ابزار های نوین روز مثل شبکه‌های اجتماعی ، ماهواره ها و دیگر رسانه‌های گروهی سعی در از بین بردن عفاف ، حجاب و حیا دارد که توطئه ای بزرگ محسوب می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بر مسئولان اجرایی است تا دغدغه مردم ، بانوان و متدینین را در خصوص حجاب و عفاف در استان و جامعه دینی بیش از گذشته مدنظر قرار دهند.
ناصری اظهار داشت: در این خصوص در جلسه های شورای فرهنگی عمومی و غیره بر ضرورت توجه به مسائل ارزشی و بخصوص عفاف و حجاب در استان تاکید داشته و باید همچنان به آن عنایت داشت.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.