به گزارش ایرنا، این مدیران روز شنبه در نشست مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در محل دانشگاه یزد با ارایه گزارشی از وضعیت آب مربوط به حوزه های مدیریتی خود، اعلام کردند که در صورت ادامه روند کنونی، استان یزد در سالهای آینده با بحران تنش آبی مواجه خواهد شد.
در این نشست که به ریاست سیدابوالفضل موسوی نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه یزد برگزار شد محمدرضا تابش نماینده اردکان، کمال دهقانی نماینده تفت و میبد و محمدرضا صباغیان نماینده مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد و جمعی دیگر از مدیران استان یزد حضور داشتند.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در این نشست با بیان اینکه در سالجاری نشست های موضوعی این مجمع درباره اولویتهای استان برگزار می شود گفت: نخستین و مهمترین اولویت استان، مساله کمبود آب است.
موسوی افزود: دیگر اولویتهای نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی شامل شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)، شوراهای شهر و روستا، توسعه گردشگری، مسائل فرهنگی، سلامت، نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی و امنیت در استان است که در نشست های بعدی مجمع نمایندگان استان مورد بررسی قرار می گیرد.
در این نشست گزارشی از طرح آمایش سرزمین استان یزد نیز ارائه شد.
7532/ 6197 خبرنگار: سعید صادقی مقدم** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.