به گزارش ایرنا، فرجام فاضلی روز چهارشنبه در نشستی با صادقیان مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بر اجرای هر چه زودتر عملیات بهسازی و مرمت جاده هرات به هرابرجان و همچنین مرمت سایر جاده های شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: عملیات بهسازی راه هرات به هرابرجان به طول 35 کیلومتر با اعتبار40 میلیارد ریال و عملیات روکش سطحی جاده توتک به هرابرجان به طول 20 کیلومتر با اعتبار پنج میلیارد ریال انجام خواهد شد.
فرماندار شهرستان همچنین از شروع عملیات مرمت جاده تو تک به هرابرجان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 8کیلومتر از 20 کیلومتر این پروژه اجرایی شده است.
فاضلی افزود: عملیات بهسازی و مرمت هرات به هرابرجان نیز تجهیز کارگاه آن از هفته آینده شروع می شود همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل استان قول مساعد در خصوص روکش آسفالت چاهک به شهریاری داد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد نیز، جایگاه شهرستان خاتم و نقش راه ها در پیشرفت این شهرستان را مورد تایید قرار داد و ضمن اشاره به پروژه های بسیار خوبی که در طی سال های گذشته در سطح شهرستان شروع شده است، پروژه آسفالت سطحی محور توتک هرابرجان و اصلاح شیب شیروانی یزد خاتم و توتک هرابرجان را از پروژه های در دست اقدام این شهرستان، ذکر کرد.
محسن صادقیان، در پایان این دیدار اضافه نمود: در پروژه هرات هرابرجان، با پیمانکار عقد قرارداد شده و این پروژه با شیوه جدید تثبیت محور با سیمان و اجرای یک لایه آسفالت سطحی و یک لایه میکروسرفیسینگ، عملیاتی خواهد شد.
شهرستان خاتم با 40 کیلومتر راه اصلی، 144 کیلومتر راه فرعی ، 70 کیلومتر بزرگراه و 235 راه روستایی، گستره وسیعی از شبکه راه های استان یزد را تشکیل می دهد.
این شهرستان با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6197 خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.