به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه با بیان اینکه نکته که خود را موظف به حمایت عملی از دولت می دانیم اظهارکرد: در آستانه شکل گیری دولت دوازدهم هستیم و رییس جمهور سوگند یاد می کند که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشد و تمام استعداد و صلاحیت خود را در راه ایفای نقش و مسئولیتی که به عهده گرفته به کار گیرد و از هرگونه خودکامگی بپرهیزد .
وی ادامه داد: ملت ما از دولت آینده انتظار کارآمدی برای نظام و حفظ وحدت و یکپارچگی ملّی و پرهیز از دوقطبی سازی جامعه و شجاعت و ایستادگی در برابر بدخوهان نظام را دارد .
امام جمعه ابرکوه همچنین در خصوص ثبت جهانی شهر تاریخی یزد خاطر نشان کرد: این کار توسط کمیته میراث فرهنگی یونسکو درلهستان با پیگیری مسئولان استانی و کشوری انجام شد که تلاش دست اندرکاران این کار بزرگ جای تقدیر و امتنان دارد.
حسینی افزود: مردم و مسئولان استان باید از این فرصت حسن استفاده را کنند و به جای اثرپذیری از القائات بیگانه، اثربخشی بر گردشگران برای شناساندن چهره مهربانانه دینی و مواضع انقلابی در برابر ستمگران و حمایت از محرومان جهان را به نمایش بگذاریم و در زمینه گردشگری نباید ایجاد دافعه کنیم .
وی خاطرنشان کرد: گردشگری را فرصتی برای آگاهی بخشی به ملل و نحل بدانیم و سعی کنیم از هر گردشگر سفیری از ملت انقلابی ایران برای کشورش بسازیم و از عوامل جاسوس هم که دربین آنان به نام گردشگر رخنه می کنند، غافل نشویم.
امام جمعه ابرکوه با گرامیداشت هفته بهزیستی یادآور شد: بهزیستی باحمایت از محرومان، مساعدت به مددجویان و ارائه خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری، جایگاه ارزشمندی در نظام اسلامی دارد و نهادی جوشیده از متن انقلاب است که به آسیب دیدگان و مددجویان رسیدگی می کند.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6014/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.