به گزارش خبرنگار ایرنا پس از سقوط تیم فوتبال فولاد یزد (وحدت) به دسته 2 لیگ کشور، حضور این تیم در ادامه رقابت ها در هاله ای از ابهام قرار گرفت که مشکلات مالی از دلایل اصلی آن بود.
این عده از هواداران فوتبال یزد در حالی که پلاکاردهایی در حمایت از تیم فولاد در دست داشتند از اعضای شورای اسلامی شهر یزد خواستند برای حمایت و پیگیری حضور در رقابت های لیگ امسال تلاش کنند.
2 نماینده از طرف هواداران تیم فوتبال فولاد یزد با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر و ارائه گزارش و بیان مطالبات خود و علاقه مندان از آنها حمایت مادی و معنوی را خواستار شدند.
تیم فوتبال فولاد یزد ( وحدت ) در فصل گذشته با کسب 30 امتیاز و قرار گرفتن در مکان هفدهم جدول 18 تیمی لیگ آزادگان به لیگ دسته 2 باشگاه های کشور سقوط کرد.
مسابقات فوتبال لیگ دسته 2 باشگاه های کشور با حضور 36 تیم از هفته اول شهریورماه آغاز می شود و این در حالی است که هنوز وضعیت حضور تیم فولاد یزد در این لیگ مشخص نیست.
هواداران فوتبال یزد و علاقمندان به تیم فولاد بارها با مراجعه به مسئولان اجرایی و ورزشی استان حضور این تیم را در لیگ امسال خواستار شدند.
طی چند روز گذشته هواداران تیم فوتبال فولاد یزد با حضور در استانداری ، هیات فوتبال و دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تداوم حضور این تیم در لیگ 2 کشور گفت و گو کردند.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.