به گزارش خبرنگار ایرنا در این اجتماع بزرگ که اقشار مختلف مردم ولایتمدار و هیات های مذهبی و خانواده های معزز شهدای مدافع حرم استان یزد حضور داشتند استاد حوزه و دانشگاه گفت: مدافعان حرم با ایثار و جانفشانی های خود نقش مهمی در تحقق اهداف دین و موجب حنثی شدن توطئه های استکبار جهانی شده اند.
حجت الاسلام ناصر خلج افزود: رزمندگان جانبرکف اسلام در قالب مدافعان قهرمان حرم با رشادت های بی نظیر خود در سال های گذشته عزت و اقتدار آفریده اند و همچنان با قدرت به راه نورانی خود ادامه می دهند.
وی یاد و خاطره شهدای سرفراز مدافع حرم را گرامیداشت و تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای سربلند حرم نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و باید همواره به آن عنایت داشت.
خلج گفت: وجود مدافعان حرم در جامعه جهانی برای حفظ و حراست از ارزش های الهی یک ضرورت است و باید همواره قدردان فداکاری های مخلصان درگاه الهی بود که مدافع واقعی حق و حقیقت هستند.
در این مراسم معنوی تعدادی از مداحان یزد به ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پرداختند و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.
در پایان مراسم از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم قدردانی بعمل آمد.
پنج شهید مدافع حرم استان یزد شهیدان سید مرتضی حسینی ، سیدرضا حسینی ، سید غلامحسین موسوی، سید سردار موسوی و سیدمهدی سادات هستند.
استان یزد با یک میلیون و 100هزار نفر جمعیت سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و 140 شهید گمنام در یزد مدفون هستند.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.