به گزارش ایرنا ، احمد ابراهیمی روز چهارشنبه در جمع کارکنان بنیاد شهید یزد ، شهدا را نگین درخشان ایران زمین خواند و افزود: عظمت و اقتدار میهن اسلامی مرهون خون شهداست و ما وظیفه داریم شکر این نعمت را به جای آوریم.
وی با اشاره به سالگرد واقعه هفتم تیر تصریح کرد: شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران باوفایش قربانی مزدوران تروریستی شدند که تاب تحمل خدمات صادقانه آنان را به اسلام و انقلاب اسلامی نداشتند.
این مسئول با بیان خاطراتی از شهدای یزدی این واقعه خاطر نشان کرد: مردمداری و تقید به اسلام ناب محمدی از ویژگی های بارز خاندان پاکنژاد به ویژه شهیدان دکتر سیدرضا و سید محمد پاکنژاد بوده و هست و مردم دارالعباده هیچ وقت این بزرگواری آنان را از یاد نخواهد برد.
ابراهیمی ، رضایتمندی جامعه هدف را از اهداف اصلی بنیاد شهید دانست که سرلوحه کار خادمین شهدا بوده و هست و باید تلاش کنیم آن را ارتقا دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را باعث واکسینه شدن جامعه عنوان کرد و اظهار کرد: با توجه به مسائل و مشکلاتی که جامعه با آن دست به گریبان است تمسک به این فرهنگ غنی راه نجات جامعه از تباهی و انحراف خواهد بود.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.