به گزارش ایرنا، یکی از اخباری که امروز در استان یزد به ویژه در کانال‌های تلگرامی دست به دست می‌چرخد، پیشنهاد به سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس برای پذیرفتن پست شهرداری تهران است.
سید ابوالفضل موسوی بیوکی شامگاه پنجشنبه در این خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا در یزد با تایید صحت این پیشنهاد، اظهار داشت: شهرداری تهران از طرف برخی دوستان و فعالان شهرداری تهران به بنده پیشنهاد شده و من هنوز در حال بررسی جوانب این موضوع هستم.
وی در ارتباط با مهمترین دلایل رد یا قبول این پیشنهاد، خاطرنشان کرد: مهمترین دلیل برای رد این پیشنهاد، احترام به رای مردم و اعتمادی است که آنها برای حضور در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده‌ به من کرده‌اند.
نماینده مردم یزد و اشکذر و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر نیاز حاکمیت به خدمت افراد در بخش‌های مختلف بسته به توانمندی‌ها و تخصصشان، عاملی است که بنده را به بررسی این پیشنهاد مشغول کرده است.
موسوی بیوکی تصریح کرد: در هر صورت من هنوز تصمیمی در خصوص پذیرش یا رد این موضوع نگرفتم و به بررسی جوانب مختلف این پیشنهاد می‌پردازم تا به یاری خداوند بهترین تصمیم را بگیرم.
موسوی هم اکنون نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و عضوکمیسیون عمران مجلس است.
1968/ 6014/ خبرنگار : محمودرضا رحمانی* * انتشار: کاظم شاملو
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.