تیم فولاد یزد (وحدت) تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ آزادگان بخاطر کسب نتایج ضعیف در فصل گذشته این رقابت ها به لیگ دسته 2 باشگاه های کشور سقوط کرد.
عبدالرضا دستا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسئولیت تیم فولاد یزد که به وحدت یزد تغییر نام داد برعهده نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی است .
وی ادامه داد: با گذشت حدود 2 ماه از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور و سقوط این تیم به دسته دوم هنوز هیچ خبری و برنامه ای برای حضور فولاد در لیگ 2 کشور وجود ندارد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: مسابقات لیگ دسته 2 فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور با حضور 36 تیم از هفته اول شهریورماه آغاز می شود و انتظار می رود تنها نماینده استان با تعیین تکلیف برای ادامه کار، تمرینات خود را آغاز کند.
دستا با بیان اینکه هواداران فوتبال یزد در خصوص وضعیت تیم و آینده آن سوال می کنند، تصریح کرد: باید در اسرع وقت بصورت دقیق و شفاف آینده تیم مشخص شود تا همه وظایف خود را بدانند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: در این خصوص از سوی هیات فوتبال استان جلساتی برگزار و موضوع بارها به صورت حضوری و تلفنی پیگیری شده که امیدواریم روند فعالیت تیم مشخص شود.
دستا گفت: کار هیات فوتبال طبق مقررات فدراسیون فقط نظارت و پیگیری است و حق تیمداری و باشگاهداری ندارد بنابراین نه تنها در خصوص لیگ یک که در سایر مسابقات نیز کار هیات بعد نظارتی و پیگیری است.
وی با بیان اینکه تا شروع لیگ دسته 2 فرصت زیادی باقی نمانده ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر وضعیت فولاد یزد (وحدت) مشخص شود.
تیم فوتبال فولاد یزد در فصل گذشته لیگ آزادگان با کسب نتایج ضعیف و 30 امتیاز در مکان هفدهم جدول 18 تیمی لیگ آزادگان قرار گرفت و به لیگ دسته 2 سقوط کرد.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.