به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمد رستگاری روز دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی مهریز افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان در بخش های مختلف در طول سال فعالیت دارند.
وی ادامه داد: علاوه بر شهرک صنعتی در کنار جاده اصلی تهران ، بندرعباس در حوالی روستای هرفته در سایر واحد های تولیدی مهریز شامل شهرک سنگ ، شهرک یزد مهر ، شهید چمران و نواحی صنعتی ، کارگران زیادی مشغول به کار هستند.
فرماندار مهریز خاطر نشان کرد: رسیدگی به آخرین وضعیت واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان همواره جزو برنامه های دولت و دستگاه های مرتبط است که انجام می گیرد.
رستگاری گفت: تعامل خوبی بین مسئولان اجرایی و مدیران واحد های تولیدی برای بررسی مسائل و رسیدگی به نیازهای آنها وجود دارد و با جدیت و همکاری پیگیری می شود.
فرماندار مهریز گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال جزو برنامه های مهم و همیشگی واحد های تولیدی و صنعتی مهریز است.
رستگاری افزود : دولت برای رونق واحد ها و تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی وظایف خود را انجام می دهد و بخاطر وضعیت خاص شهرستان و موقعیت خوب شهرک های تولیدی و صنعتی مهریز در این مسیر آماده همکاری در جلب سرمایه گذاران هستیم.
این جلسه با حضور فرماندار مهریز ، مسئولان اتاق بازرگانی ، صنایع ،معادن و کشاورزی ، خانه صنعت ، معدن و تجارت استان با هدف بررسی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی مستقر در این شهرستان برگزار شد.
شهرک صنعتی شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب استان یزد واقع شده و به دلیل نزدیکی به مرکز استان و همچنین قرار گرفتن در جوار جاده ارتباطی شمال به جنوب کشور می تواند مکان مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.
سهولت در دسترسی به راه های اصلی ایران، وجود نیروی انسانی متخصص و همچنین معافیت مالیاتی، ارزانی زمین و زیر ساخت کامل این شهرک را به مکان مناسبی برای احداث کارخانجات جدید تبدیل کرده است.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.