محمدصالح احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای تامین مدرسان مهارتی مراکز آموزش علمی کاربردی استان یزد، پس از نیازسنجی به عمل آمده، فرایند پذیرش مدرسان در قالب فراخوان سراسری جذب از بهمن سال گذشته با اطلاع رسانی رسانه های گروهی استان آغاز شد.
وی ادامه داد: در این فراخوان 380 نفر در آزمون شرکت کردند که پس از بررسی شرایط اولیه از جمله سن، سابقه کار و رشته تحصیلی متقاضی، 205 داوطلب حائز شرایط شدند و از این تعداد، 165 نفر در مصاحبه تخصصی حضور یافتند که صلاحیت آنها تا پایان تیر ماه در 17 کارگروه تخصصی بررسی می شود.
احمدی اضافه کرد: تاکنون با تشکیل کارگروه های علمی تخصصی نساجی، فرش، کشاورزی، صنایع غذایی، پزشکی، داروسازی، حقوق، مدیریت و حسابداری، صلاحیت علمی 51 نفر از این متقاضیان بررسی شده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد توانایی تدریس، مهارت های فنی و تجربی، سوابق علمی پژوهشی، دوره های آموزشی گذرانده شده، تسلط به زبان انگلیسی و کسب مقام و افتخارات علمی را از معیارهایی دانست که در این کارگروه ها مورد ارزیابی قرار می گیرد.
احمدی خاطر نشان کرد: مرداد ماه امسال کارگاه فنون تدریس و آشنایی با دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبانی که فرایند جذب مدرس را سپری کرده اند، برگزار می شود و از مهر ماه برای تدریس به کار گرفته شوند.
این مسئول با یادآوری طرح پالایش مدرسان دانشگاه علمی کاربردی گفت: این فرایند پس از بررسی صلاحیت 52 مدرس، با توجه به آغاز جذب مدرسان جدید بزودی از سرگرفته می شود.
احمدی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی روی ارتقاء کیفیت آموزش های مهارتی دانشجویان تاکید دارد و از مدرسان تلاش بیشتر در این راستا انتظار می رود.
افزون بر یکهزار و 50 مدرس در مراکز زیرمجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد به آموزش دانشجویان می پردازند.
هم اکنون افزون بر هشت هزار دانشجو در 150رشته تحصیلی در مقطع کاردانی و کارشناسی در 23 مرکز فعال دانشگاه علمی کاربردی یزد مشغول به تحصیل هستند.
7532 / 6014/ خبرنگار: سعید صادقی مقدم** انتشار : کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.