علیرضا میرجلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از سقوط تیم فوتبال وحدت یزد از لیگ آزادگان ، بخشی پور دومین بازیکن بعد از امیر حسین نادم است که از این تیم جدا شد.
وی ادامه داد: نعمت بخشی پور در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور (لیگ آزادگان) در اکثر مسابقات تیم وحدت یزد بازی کرده و به تازگی به تیم مس کرمان پیوست.
مسئول کمیته مسابقات هیات فوتبال یزد گفت: بخشی پور در پست دفاع راست در مسابقات تیم فوتبال وحدت یزد نقش مهمی در برخی از موفقیت های این تیم در لیگ گذشته داشت.
میرجلیلی خاطر نشان کرد: بر اساس مقررات فدراسیون فوتبال ، بازیکنانی که تمایل به جدایی از تیم خود را دارند باید بعد از کسب رضایت از مسئولان تیم خود با حضور در هیات فوتبال بصورت رسمی جدا شوند.
تیم فوتبال وحدت یزد (فولاد) در فصل گذشته لیگ آزادگان با کسب 30 امتیاز در مکان هفدهم جدول 18 تیمی این لیگ قرار گرفت و به لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.
به رغم اینکه تا شروع مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در فصل 96/97 فرصت زیادی باقی نمانده ، هنوز هیچ تصمیمی در خصوص حضور تیم وحدت یزد در مسابقات نگرفته نشده و وضعیت آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.
طی پنج سال گذشته دو تیم استان یزد با کسب نتایج ضعیف از لیگ یک به لیگ دسته دوم و سوم سقوط کرده اند.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.