به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدرضا حبیبی روز شنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت شهدای هفتم تیر افزود: به مناسبت هفته قوه قضائیه در یزد و تمام مناطق و شهرستان های استان برنامه های مختلفی برگزار می شود.
وی ادامه داد: بخاطر همزمانی هفته قوه قضائیه با اواخر ماه مبارک رمضان و ایام عید سعید فطر توسط ائمه جمعه و جماعت در خصوص تبیین ابعاد شخصیت شهدای هفتم تیر و جنایات آمریکا در مساجد برای مردم و نسل جوان جلسات مختلفی پیش بینی شده است.
این مسئول اظهار داشت: حضور مسئولان قضایی استان یزد در محافل ، مجالس و مساجد مختلف استان برای پاسخگویی به سوالات مردم و جوانان و تبیین برنامه ها و دستاوردها نیز انجام می گیرد.
حبیبی گفت: نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر و اطلاع رسانی به مردم و بهره گیری از رسانه های مختلف گروهی جزو برنامه های مهم در هفته قوه قضائیه است .
وی افزود: تهیه و ساخت برنامه های مختلف و مفید در خصوص عملکرد و همچنین زندگی شهدای هفتم ، برگزاری مسابقات ورزشی ، فرهنگی و هنری هم انجام می شود.
رئیس کل دادگستری یزد گفت: مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب بخصوص شهدای هفتم تیر در روز هشتم تیر ماه از ساعت هشت صبح در مسجد روضه محمدیه برپا می گردد.
حبیبی گفت: هفته قوه قضائیه همه ساله از اول لغایت هفتم تیر ماه به یاد و بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیر گرامی داشته می شود.
شهید آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام (ره) و انقلاب اسلامی در سال 1360 توسط منافقان به شهادت رسیدند.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.