به گزارش ایرنا، محمدرضا عظیمی زاده پنجشنبه شب در گردهمایی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهریزد، منتخبان واعضای این شورا که به میزبانی شهرداری یزد برگزار شد، افزود: داوطلبان زیادی برای این دوره از شورای اسلامی شهر یزد حضور داشتند و برنامه های اجرایی زیادی را به مردم عرضه کردند.
وی ادامه داد: انتخابات بی نظیری برگزار شد که جای تقدیر از همه دست اندرکاران انتخابات دارد بویژه آنکه در شهر یزد، تعدد نامزدها باعث شد، مردم امکان انتخاب گزینه های مختلفی را داشته باشند.
منتخب اول پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مراسم گفت: همه ما با ثبت نام در انتخابات راهی را آغاز کردیم که انشاءالله با کمک یکدیگر ادامه خواهیم داد.
غلامعلی سفید افزود: مشارکت و همفکری در فعالیت های شوراها نقش اثرگذاری دارد و همکاری همه داوطلبان به عنوان مشاوران شورای اسلامی شهر یزد برای پیشرفت این شهر اهمیت دارد.
وی با تاکید بر شفاف سازی در فعالیت ها و چابک سازی شهرداری گفت: باید در هر زمینه ای که مردم تمایل داشتند، برای مشارکت آنها زمینه فراهم شود و شهرداری مشارکت را پذیرا باشد.
سفید ادامه داد: نظارت مردم و شفاف سازی در کارها باعث می شود هیچگونه حرف و حدیثی وجود نداشته باشد لذا در این دوره ارتباط بیشتری با رسانه ها و شفاف سازی در فعالیت ها به صورت جدی دنبال خواهد شد.
وی همچنین اظهار کرد: فعالیت هیات های اجرایی و نظارت و همچنین ستاد انتخابات استان و شهرستان یزد قابل تقدیر بود و آنها بر اساس استعلام از مراجع چهارگانه و طبق قانون انجام وظیفه کردند و این اقدام باعث شد افراد بیشتری خود را عرضه کنند و این وحشت را نداشتند که اگر خودم را عرضه کنم، انگی را به من چسبانده و رد صلاحیت می شوم.
حجت‌الاسلام عباس زارع گاریزی رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست گفت: انتخابات تمام شد و اکنون باید رقابت ها به رفاقت تبدیل شود و با هم مهربان تر باشیم و هر فعالیتی که در شهر یزد انجام شود، ثمره آن به همه ما خواهد رسید لذا شایسته است با همفکری برای خدمت بهتر به مردم فعالیت کنیم.
این نشست با حضور معاون سیاسی استانداری، فرماندار یزد و جمعی از مسئولان در سالن شهید عباس پور برق منطقه ای برگزار شد و اجرای تواشیح، پخش کلیپ و برگزاری نماز جماعت و صرف افطار از دیگر برنامه های مراسم بود.
7537/ 6014/ خبرنگار :مسعود میرجلیلی** انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.