به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این اداره کل، احمد زارع با بیان اینکه نمایشگاه علوم قرآنی یزد از فردا (چهارشنبه) آغاز می شود افزود: نمایشگاه پوستر، خوشنویسی، نقاشی خط و اجرای زنده نقاشی خط از برنامه های هنری امسال این نمایشگاه است.
وی ادامه داد: یکی از بخش های مهم این نمایشگاه، کتاب و نرم افزارهای قرآنی است که با تخفیف ١٠تا ٥٠ درصد ارائه می شود.
وی اضافه کرد: بخش های دیگر نمایشگاه شامل عفاف و حجاب، موسسات قرآنی، کودک، صنایع دستی، نسخ قرآنی، هنرهای تجسمی، پخش فیلم،م حافل و مجالس و کتابت قرآن است.
نمایشگاهعلوم قرآنی یزد از ١٧خرداد ماه به مدت ١٠روز در حسینیه صاحب الزمان (عج) محمود آباد یزد برگزار می شود. زمان برگزاری نمایشگاه از ساعت 21 تا یک بامداد اعلام شده است.
** شهریور ماه، زمان برگزاری جشنواره تئاتر استان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان با شعار «صحنه برای زندگی» از روز ٢٢ شهریور ماه به مدت چهار روز در شهرستان یزد برگزار خواهد شد.
علی غیاثی ندوشن افزود: این جشنواره مانند سال گذشته در 2 بخش اصلی (صحنه ای) و فرعی (خیابانی و نمایشنامه خوانی) برگزار می شود که تنها بخش اصلی جشنواره، رقابتی خواهد بود.
وی ادامه داد: در جشنواره امسال محدودیتی برای ارائه متون اقتباسی (برگردان شده ایرانی) وجود ندارد و درخواست کنندگان می توانند با بیان دقیق مشخصات صاحب اصلی اثر و تشخیص گروه گزینش آثار، به بخش رقابتی راه یابند.
این مسئول گفت: به هر گروه نمایشی راه یافته به بخش اصلی جشنواره، براساس موارد اعلام شده در فراخوان، تفاهم نامه مشارکت در تولید منعقد شده و مطابق نظر و برآورد هیات بازبینی، کمک هزینه تولید، تا سقف مبلغ ٢ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان پرداخت خواهد شد.
غیاثی افزود: به گروههای شهرستانی که نمایش های خود را به اجرای عموم گذاشته باشند، حتی در صورتی که به جشنواره راه پیدا نکنند کمک هزینه اجرای عموم پرداخت خواهد شد.
7532/ 6197 دریافت کننده: سعید صادقی مقدم** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.