به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری روز یکشنبه در دیدار منتخبان شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه افرادی که عاقبت‌اندیشی در امورداشته باشند، پشیمان نمی‌شوند، افزود: اگر کارها در بخش های مختلف به درستی و بر اساس برنامه انجام شود، نگرانی در آینده وجود نخواهد داشت.
وی حساسیت و پیگیری را از ویژگی هایی دانست که باید اعضای شوراها نسبت به امور داشته باشند و تصریح کرد: شورای اسلامی شهر باید برحسب نیاز اگر در گذشته حقی از کسی ضایع شده و مشکلی وجود داشته با تشکیل کمیسیون به بررسی موضوع بپردازند تا مسائل حل و فصل شود.
ناصری با تسلیت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و ذکر خاطراتی از ایشان گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) درطول زندگی خود همواره رضای خدا را بر هر چیزی ترجیح می داد.
وی افزود: حضرت امام (ره) اگر در کاری رضای خدا وجود داشت کاملا مصمم وارد آن می‌شد ولو اینکه تمام مردم با آن کار مخالفت داشته باشند و اگر کاری رضایت خدا را نداشت حتما آن را ترک می‌ کردند.
امام جمعه یزد افزود: تمام فعالیت های حضرت امام خمینی (ره) در ارتباط با پیروزی انقلاب مقدس اسلامی برای جلب رضایت خداوند منان و خدمت به مردم بود.
ناصری گفت: امنیت، آرامش و پیشرفت کشور مدیون انقلاب اسلامی، تلاش های خالصانه حضرت امام خمینی(ره) و خون های شهداست و باید همه قدردان نظام باشیم و با پیروی از ولایت فقیه زمینه پیشرفت هرچه بیشتر کشور را فراهم نمائیم.
در این دیدار تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد به طرح نظرات خود در مباحث مختلف شهری پرداختند.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.