حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی روز شنبه بمناسبت فرارسیدن بیست وششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در گفت وگو با خبرنگارایرنا اظهارکرد: امام خمینی(ره) به عنوان دین شناسی بی نظیر و رهبری مقتدر با بهره گیری از آموزه های قرآن و تعالیم حیاتبخش اسلام ، بی نظیرترین انقلاب را در قرن معاصر بوجود آورد.
وی افزود: تفکرات و ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) در روحیه همه مسلمانان دنیا تاثیر بسزائی گذاشت و سالروز ارتحال امام(ره) فرصتی مناسب برای شناساندن اندیشه ها، تفکرات و ابعاد شخصیتی ایشان به نسل های امروز و آینده است .
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تاکیدکرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان یک الگوی انقلابی برای همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده و تفکرات و اندیشه های امام خمینی(ره) دنیا تاثیر بسزایی گذاشته است .
شهرستان ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع شده است.
7540/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی
*****
امام جمعه مهریز: تداوم افکار امام راحل (ره) ضامن عزت کشور است
امام جمعه مهریز گفت: افکار امام راحل (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی ضامن عزت کشور و تداوم اقتدار جامعه اسلامی است .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز شنبه در دیدار مدیر و جمعی از کارمندان بیمارستان مهریز افزود: امام خمینی (ره) خود را وقف اعتلای دین و ارزش های الهی و باید ابعاد وجودی و شخصیت ایشان به مردم به خصوص نسل جوان معرفی شود.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: راه عزت کشور در گرو گسترش اندیشه های ناب امام راحل (ره) و همچنین تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری است .
7541/ خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار
****
مراسم بزرگداشت حضرت امام (ره) و شهدای 15 خرداد در دانشگاه یزد
مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و شهدای 15 خرداد با حضور جمعی از دانشگاهیان روز شنبه در مسجد دانشگاه یزد برگزار شد.
به گزارش ایرنا ، در این مراسم ، عضو هیات علمی دانشکده الهیات دانشگاه یزد با بیان خاطراتی از یاران امام (ره) به توصیف برخی از ابعاد شخصیتی ایشان پرداخت و گفت: امام (ره) توجه عمیقی به خدا داشت، هنگامی که سخن می‌گفت هیچ منیتی در سخنانش نبود و نگاه الهی داشت و همه چیز را الهی می‌دید و این راز بزرگ موفقیت امام در همه عرصه‌ها بود.
محمد رضا شایق افزود: حضرت امام خمینی (ره) شخصیت بی نظیری بود و از نهضت ایشان به عنوان طلیعه حاکمیت جهانی امام زمان (عج) یاد می‌شود.
وی تاکید کرد: ما باید تمام ابعاد شخصیتی اعم از فقهی، معنوی، علمی، سیاسی و ... امام راحل را در نظر بگیریم و در راستای رهنمودهای وی به سمت هدف‌های متعالی این انقلاب پیش برویم.
به مناسبت بزرگداشت امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد 700 برنامه در استان یزد برگزار می شود.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار : کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.