به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی سفید جمعه شب در آیین تجلیل از مسئولان کمیته ها و فعالان ستاد دکتر حسن روحانی در استان یزد، افزود: انتخابات 29 اردیبهشت با مشارکت بالای مردم برگزار شد و مشارکت مردم استان یزد در این انتخابات رتبه اول کشور را بدست آورد.
وی ادامه داد: در برابر این همراهی و مشارکت مردمی سر تعظیم فرود آورده و قدردان آن هستیم وهمه مسئولان نیز باید آنگونه که لایق این مردم است، خدمتگزاری کنند.
رییس ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی در استان یزد گفت: در انتخابات 29 اردیبهشت امسال، همه اقشار و گروه ها حضور یافتند و با خیزش عمومی خود را در برنامه توسعه کشور سهیم دانستند.
یک فعال سیاسی استان یزد نیز در این آیین گفت: آبادانی و رفاه مردم باید سرلوحه همه فعالیت ها قرار گیرد و اگر این دو مورد برآورده شود، سایر مشکلات نیز رفع خواهد شد.
فروزان نیا ادامه داد: استان یزد هم اکنون از کمبود مسئولان لایق و شایسته در مضیقه است و شرایط به گونه ای است که نخبگان استان را ترک می کنند .
وی اظهار داشت: نباید نیروهای توانمند و نخبه را به بهانه هایی مانند اصولگرا یا اصلاح طلب بودن کنار گذاشت.
فروزان نیا همچنین مدعی شد: در 10 سال گذشته عمدتا بیماران بالای 70 سال برای گرفتگی قلب مراجعه داشتند اما هم اکنون ابتلاء به این بیماری به افراد زیر 30 سال و حتی جوان ها رسیده که بخشی از آن به دلیل عملکرد ضعیف نهادهای فرهنگی است.
وی ادامه داد: اینکه یزد را حسینیه ایران می دانیم و در طول سال شاهد برگزاری مراسم هستیم خوب است اما باید به همین اندازه برای مراسم شادی وقت گذاشته شود.
این پزشک یزدی گفت: بیش از 10 میلیون نفر در مرکز و جنوب کشور و یک میلیون نفر مردم استان یزد چشم امیدشان به مسئولان استان یزد است باید تلاش کنیم یزد به قطب صنعت توریسم و توریسم درمانی کشور تبدیل شود و این هدف دور از دسترس نیست.
در این آیین مسئول کمیته جوانان، کمیته بانوان و روابط عمومی ستاد دکتر روحانی در استان یزد نیز گزارشی از اقدامات انجام شده بیان کردند.
پخش کلیپ و همچنین تجلیل از مسئولان کمیته های مختلف و مسئولان شهرستان های ستاد دکتر روحانی از دیگر برنامه های مراسم بود.
7537/ 6014/ خبرنگار:مسعود میرجلیلی ** انتشار کاظم شاملو*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.