به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه باگرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل (ره) و شهدای 15خرداد اظهارکرد: امروز وظیفه داریم مکتب سیاسی امام راحل را به عنوان میراث پربهای امام (ره) به جوانان و نسل های آینده منتقل کنیم .
وی از برگزاری آیین گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در روز چهارده خرداد در مسجد جامع خبرداد و آحاد مردم ابرکوه را برای شرکت در این آیین و تجدید پیمان با آرمان های بلند امام (ره) دعوت کرد.
امام جمعه ابرکوه همچنین با تبیین اوضاع منطقه گفت: تروریست مولود افکار وهابّیت است که حامیان آن با باج دهی به آمریکا و سرازیر کردن ثروت و پول بیت المال مردم عربستان به جیب امریکا برای خرید تسلیحات، بزرگترین خوش خدمتی را به اربابان خود می کنند.
حسینی بابیان اینکه حکام سعودی سرانجامی جز هلاکت ندارند و ستاره بختشان در حال افول است، تصریح کرد: جنایات فجیع آل خلیفه در بحرین ناقوس مرگ این حکومت پوسیده و ارباب سعودیش را به صدا درآورده و به لطف خدا مقاومت ملت بحرین و یمن با وعده قران به پیروزی مستضعفان همراه می شود.
حسینی با تسلیت فرارسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه (س) افزود: این بانوی مکرمه در عصر جاهلیت متولد شد اما هرگز اوصاف مردم زمانش را نداشت و در آن زمان به سیدة زنان قریش معروف بود.
شهرستان ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع شده است.
7540/ 6014/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.