حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: ماه رمضان ماهی که شیطان در آن به غل و زنجیر کشیده شده است.
وی با اشاره به اهمیت و فضائل ماه مبارک رمضان اظهارکرد:نفس ها در این ماه با دهان روزه حکم تسبیح خدا و خواب روزه دار حکم عبادت خدا را دارد.
امام جمعه ابرکوه گفت : ماه رمضان فرصت خوبی برای همه بخصوص جوانان برای پر کردن صفوف نماز جمعه و جماعات و بهره بردن از سخنرانی مبلغین است.
رییس شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: رمضان ماه خودسازی و تطهیر نفس ، عبادت و بندگی خدا با صیام و قیام و ماه نزول قرآن و میهمانی خدا است.
حسینی بابیان اینکه باید همه حرمت این ماه خدا را داشته باشیم اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان حب نفس ، حب دنیا ، حب جاه را برای کسب شایستگی از دل بیرون کنیم .
وی خاطرنشان کرد: دراین ماه افطاری دادن مومنین روزه دار، خیرات کردن برای اموات هم بسیار ارزش و فضیلت دارد و سعی کنیم خلق و خوی خود را اصلاح کنیم و به مردم خیر برسانیم و شر خود را از مردم باز داریم.
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: با عمل به واجبات و ترک محرّمات باید تقوای الهی را در این ماه شریف به دست آورد و کسب تقوا ، خودسازی و گناه سوزی است.
نماز جماعت در ماه مبارک رمضان در74 مسجد شهرستان ابرکوه برگزار می شود .
این شهر با 51 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.