به گزارش شامگاه روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدرضاصادقیان افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان یک دستگاه تریلی دانگ فنگ را که با محموله احشام از غرب کشور عازم خراسان رضوی بود برای بررسی مدارک متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پس از بررسی، متوجه شدند که محموله این خودرو این تعداد گوسفند قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی است لذا خودرو به پارکینگ منتقل و دام های قاچاق نیز به دامپزشکی استان یزد تحویل داده شد.
صادقیان گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.
فرمانده انتظامی اردکان تصریح کرد: پلیس محموله احشامی را که فاقد مجوز دامپزشکی باشد به عنوان دام قاچاق توقیف و در اختیار دامپزشکی قرار می دهد..
***
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف 20 کیلوگرم تریاک به صورت کوله باری از وی خبر داد.
سرهنگ محمدحسین ستوده نیا گفت: ماموران دسته رزمی شهید شاهدی این استان هنگام کنترل محورهای فرعی متوجه تردد یک قاچاقچی موادمخدر شدند.
وی افزود: ماموران پلیس با مشاهده این فرد بلافاصله دستور ایست را صادر، او را دستگیر و در بازرسی از کوله همراه وی، مقدار 20 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد تصریح کرد: این قاچاقچی قصد داشت این مواد را به صورت کوله باری از طریق محورهای فرعی به استان یزد وارد کند که توسط ماموران پلیس دستگیر شد.
***
رئیس پلیس راه استان یزد گفت: ماموران پلیس راه اردکان-نائین دو دستگاه تریلی ولوو را با 11 و 16 تن اضافه بار در محور اصلی راه توقیف و روانه پارکینگ کردند.
سرهنگ احمدمظفری افزود: ماموران پلیس راه هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری دو دستگاه تریلی را برای بررسی مدارک متوقف کردند.
وی افزود: با توجه به مشکوک بودن تریلی ها به اضافه تناژ خودروها به باسکول توزین هدایت و پس از انجام وزن، مشخص شد هر کدام از تریلی ها دارای این میزان اضافه بار می باشد که به همین منظور خودروها روانه پارکینگ شد.
رئیس پلیس راه استان یزد در پایان گفت: راننده خودروهای متخلف برای انجام اقدامات قانونی به سازمان حمل و نقل و پایانه بار استان یزد معرفی شدند.
***
رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در واژگونی خودروی سواری پژو405 در محور بافق به یزد راننده خودرو جان خود را از دست داد.
سرهنگ احمدمظفری افزود: روز گذشته خبر واژگونی یک دستگاه سواری پژو405 در کیلومتر 55 محور بافق- یزد به پلیس راه اعلام شد.
وی ادامه داد: با حضور عوامل پلیس راه در محل حادثه مشخص شد که خودروی سواری پژو به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه از مسیر جاده منحرف و واژگون شده است.
رئیس پلیس راه استان یزد تصریح کرد: در این حادثه راننده خودرو که یک جوان 32 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.
مظفری یادآور شد: راننده ها بدانند که رانندگی در جاده تفاوت بسیار زیادی با رانندگی در سطح شهر را دارد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر از کشف 8 کیلوگرم تریاک و دستگیری دو نفر توزیع کننده موادمخدر در اشکذر خبرداد.
سرهنگ حسین ثقفی گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و درپی شناسایی دو نفر توزیع کننده موادمخدر در سطح شهرستان عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی پس از هماهنگی قضایی و رعایت موازین شرعی و قانونی وارد مخفیگاه متهمان شدند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی انجام شده این میزان تریاک را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر همچنین از توقیف خودرو و دستگیری دو نفر متهم در این رابطه خبر داد و افزود: متهمان به دادگستری شهرستان معرفی شدند.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده ** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.