به گزارش خبرنگار ایرنا ، اسلام افشون روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: علت اصلی زندانی شدن این افراد به ترتیب مسائل مالی ، مهریه ، نفقه و دیه است .
وی ادامه داد: در سال گذشته 120 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان با حمایت خیران و تامین 120 میلیارد ریال از زندان ها آزاد و به دامان خانواده خود بازگشتند.
این مسئول اظهار داشت: پارسال در سطح استان جشن های مختلف گلریزان در ماه مبارک رمضان با همکاری خیران ، دستگاه های مختلف اجرایی و مردم بنحو شایسته برگزار شد.
افشون خاطرنشان کرد: امسال نیز جشن های گلریزان در یزد و 9 شهرستان تابعه استان برگزار می شود که امیدواریم با حضور و حمایت آحاد مردم و خیران زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان فراهم شود.
وی گفت: رسانه های گروهی نقش مهمی در فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم و خیران برای حضور فعال در جشن های گلریزان و کمک برای زندانیان جرائم غیر عمد بر عهده دارند.
مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت: جشن گلریزان در مرکز استان در شهرستان یزد در شامگاه چهارشنبه 10 خردادماه بعد از نمازمغرب و عشا در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای برگزار می شود.
افشون ابراز امیدواری کرد تا همگان بر حسب تکلیف الهی و ملی برای کمک به جشن های گلریزان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان بهتر و بیشتر از سال های گذشته اقدام کنند.
پارسال در 10 جشن گلریزان استان یزد افزون بر چهار میلیارد و 900 میلیون ریال برای آزادی 120 نفر جمع آوری شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.