به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت گاز استان یزد ، منوچهر فلاح در این مراسم با تبریک آغاز ماه رمضان و تقدیر از حضور ملت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: این طرح با اجرای 115 کیلومتر شبکه توزیع، 14 کیلومتر شبکه تغذیه، ساخت 2 ایستگاه TBS به ظرفیت 2 هزار و 500 متر مکعب بر ساعت و قابلیت نصب یک هزار عدد انشعاب، موجب بهره مندی روستاهای گلویک، شواز، عبدا...، بورق، دستجرد، کردآباد، توران پشت و باز از این نعمت خدادادی خواهد شد.
وی در پایان با تشکر از بردباری و صبوری ساکنان ، همکاری هرچه بیشتر مردم و مسئولان منطقه را به منظور تسهیل و تسریع در روند عملیات اجرایی طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان تفت شد.
مدیرعامل شرکت گاز یزد اظهار امیدواری کرد تا با به پایان رسیدن طرح گازرسانی به این روستاها شاهد ورود این سوخت ارزان و پاک و نیز شکوفایی بخش صنعتی و کشاورزی به ویژه در بخش گلخانه ای و به دنبال آن اشتعال جوانان و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها باشیم.
تعداد روستاهای گازدار در دولت تدبیر و امید، نسبت به دولت های قبل بیش از 115 درصد رشد داشته و از 149 روستا به 321 روستا رسیده است.
هم اکنون 99درصد جمعیت شهری استان شامل 19 شهر از 20 شهر و 75درصد جمعیت روستایی شامل 321روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده است.
1968/6197 تنظیم کننده:محمودرضا رحمانی**انتشار: فلاح
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.