به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دفتر این نماینده، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در دیدار با مدیر کل امور مالیاتی یزد با اشاره به برنامه ششم توسعه مربوط به مالیات های تکلیفی افزود: حدود ٩درصد ازمالیات ها که ماهیت عوارض را دارند متعلق به شهرداری ها و دهیاری هاست.
به گفته وی این مبالغ درحساب خزانه استان جمع و به نسبت جمعیت شهرها و روستا و با رعایت سهم ٧٠درصدی شهرها و٣٠درصدی روستاها مستقیما ازسوی اداره کل امور مالیاتی به حساب شهرداری ها ودهیاری ها واریز می شودکه بهتر است صرف امور عمرانی وخدماتی درشهرها و روستاها شود.
وی ادامه داد: با توجه به تولید بیش از 800 قلم کالای صادراتی در یزد و گردش مالی که حاصل می شود حساب های مربوط به صاحبان صنایع مربوط به استان باید در یزد متمرکز گردد و سیستم بانکی نیز با توجه به امکانات و توانمندی آمادگی انجام این کار را دارد.
در این دیدار منوچهر اسدی مدیر کل امور مالیاتی استان یزد اعلام آمادگی کرد با همکاری صاحبان صنایع و تولید کنندگان استان می شود بسیاری از مشکلات و موانع پیش روی تولید در حوزه مالیات را برداشت.
سهم مالیات استان یزد در بودجه امسال یکهزار و 457 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که با تلاش نمایندگان 87 میلیارد تومان آن کاهش یافت.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.