به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود شریعتی پنجشنبه شب در نخستین جشن قهرمانی فوتبال و فوتسال یزد که در سالن شاهدیه برگزار شد به توانایی ورزش استان در رشته های مختلف و افتخارات بدست آمده اشاره کرد و افزود: برای ارتقای ورزش یزد همه باید در کنار هم دولت و مسئولان را یاری دهند.
وی ادامه داد: در سال های اخیر شاهد موفقیت های مختلف در رشته های ورزشی استان در سطح کشور و دنیا هستیم و باید با برنامه ریزی و هماهنگی نسبت به ارتقای آنها بیش از گذشته تلاش مضاعف داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به برگزاری جشن فوتبال و فوتسال استان یزد و تجلیل از قهرمانان ، مدال آوران و نفرات و تیم های برتر اشاره کرد و گفت: آیین تکریم از قهرمانان و ملی پوشان کاری ارزشمند و لازم است و نقش مهمی در تشویق آنها و ایجاد انگیزه در دیگران دارد.
شریعتی گفت: باید اینگونه برنامه های فرهنگی و ورزشی توسط هیات ها و با همراهی و حمایت سایر علاقمندان تداوم داشته باشد که دولت و اداره کل ورزش و جوانان از آنها حمایت همیشگی دارد.
همچنین رئیس هیات فوتبال استان یزد ضمن قدردانی از مسئولان اجرایی و ورزشی استان بخاطر همکاری با این هیات در یکسال گذشته به برگزاری منظم و مستمر مسابقات فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی خبر داد.
عبدالرضا دستا افزود: در یکسال گذشته در فصل 95/95 مسابقات فوتبال و فوتسال با حضور تیم های مختلف از سطح استان در تمام رده های سنی با نظم و طبق آیین نامه اجرایی و برنامه های ابلاغی فدراسیون برگزار شده است.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: برگزاری جشن فوتبال و فوتسال با هدف تکریم و تشویق تیم های مختلف استان و همچنین تجلیل از قهرمانان ، مدال آوران و افتخار آفرینان استان انجام گرفته است.
دستا گفت: در فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استان ظرفیت های خوبی وجود دارد که با همکاری و برنامه ریزی و رعایت دقیق مقررات می توان بیش از گذشته نسبت به ارتقای آنها اقدام کرد.
در این مراسم که جمعی از مسئولان اجرایی و ورزشی ، ورزشکاران و خانواده ها حضور داشتند چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا شد و در پایان از تیم های اول تا سوم لیگ های فوتبال و فوتسال استان در تمام رده های سنی تجلیل بعمل آمد.
همچنین دعوت شدگان و بازیکنان یزدی عضو تیم های ملی تکریم شدند.
استان یزد دارای 80 تیم فوتبال و فوتسال در لیگ های استانی و 20 تیم در لیگ های کشوری است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.