به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در این همایش گفت: صنعت برق نیاز به سرمایه گذاری کلان دارد زیرا درامد حاصل از فروش انرژی الکتریکی فقط بخشی از هزینه سرمایه گذاری صنعت برق را تامین می کند.
محمدرضا صحتی با اشاره به اینکه صنعت، متکی به درآمدهای عمومی است اظهار کرد: امیدواریم با مدیریت مصرف بهینه برق، زمینه تولید ، اشتغال و رشد اقتصادی با استفاده از ظرفیت های انرژی الکتریکی در کشور و استان فراهم کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه بانوان نقش مهمی و تاثیرگذاری در مصرف بهینه برق دارند افزود: زنان به عنوان همسر و مادر و مدیر برنامه ریزی اقتصادی خانواده نقش مهمی در چگونگی مصرف انرژی ها دارند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تصریح کرد: این قشر، بعنوان مدیران خانه بیشترین تاتیر را در امر صرفه جویی به ویژه برق در محیط زندگی و کار دارند.
صحتی اضافه کرد: امیدواریم با همراهی یکدیگر و مدیریت بانوان در منزل تابستانی بدون قطعی برق داشته باشیم.
همایش تجلیل از بانوان برگزیده مدیریت مصرف برق استان با هدف آشنایی با مدیریت اقتصادی بانوان در منزل ، نقش نظارتی آنان در مدیریت مصرف برق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور یکهزار و 500 نفر از مشترکین خوش حساب ، صرفه جو و مشترکینی که قبوض خود را بصورت الکترونیکی پرداخت کرده بودند برگزار و در آن از 500 بانوی برگزیده مدیریت مصرف برق تجلیل شد.
همایش یاد شده از سال 87 بصورت متوالی در استان یزد برگزار می شود.
تعداد مشترکان برق استان یزد 612 هزار مورد است که 69درصد مربوط به صنعت ، 13درصد خانگی ، 10درصد کشاورزی ، 3.4 درصد عمومی ، 3 درصد تجاری و 1.4درصد روشنایی معابر است.
استان یزد یک میلیون و 100 نفر جمعیت دارد.
2088/6197 خبرنگار: کبری دانشی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.