به گزارش خبرنگار ایرنا مستقر در ستاد انتخابات استان، سید محمد میرمحمدی در جمع صمیمی خبرنگاران استان حساسیت این دوره از انتخابات را یادآور شد و افزود: ویژگی این دوره از انتخابات، شرایط اجتماعی و مواضعی است که دولت آمریکا در قبال ما گرفته است.
وی با بیان اینکه از حوزه های بافق, بهاباد؛، مهریز و تفت بازدید کرده گفت: در جریان این بازدیدها شاهد حضور گسترده و پرشور مردم بودیم.
میرمحمدی با قدردانی از رسانه ها که با تلاش خود موجب حضور گسترده مردم در این عرصه شدند تاکید کرد: جضور پرشور مردم در ساعات اولیه صبح امروز در مسجد حظیره چشمگیر بود.
استاندار یزد تصریح کرد: آنچه از صندوق بیرون اید و مردم انتخاب کنند مورد احترام همگان است و حرف اول و اخر را مردم می زنند.
وی مشارکت و اعتماد عمومی را سرمایه نظام توصیف کرد و یادآور شد: همه باید نقش خود را ایفا کنند.
وی در مورد شوراها هم گفت: مردم قطعا به چهره های توانمند و متخصص رای می دهند با توجه به آنکه در این دوره افراد متخصص و کار آمد نامزد شده اند.
وی اضافه کرد: پیش بینی می شود مشارکت مردم در این دوره از انتخابات از مرز 80 درصد بگذرد.
413 حوزه انتخابیه شامل 12 حوزه شهری و 392 حوزه روستایی برای انتخابات در استان یزد مهیا شده و در مجموع 24 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسین، نیروهای امنیتی، ستادی و خدماتی برای برگزاری مطلوب انتخابات همکاری می کنند.
همچنین 876 شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و 836 شعبه برای انتخابات شوراها دایر شده است.
استان یزد یک میلیون 138 هزار نفر جمعیت دارد.
6197 تهیه و انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.