به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری روز جمعه با حضور مسجد روضه محمدیه (حظیره) و شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران با قدردانی از احساس تکلیف مردم و تشکیل صف های طولانی برای رای دادن افزود: این مهم عظمت ایران و انقلاب را نشان می دهد و دشمنانی را که به دنبال براندازی انقلاب و اسلام هستند، مایوس می کند.
وی با قدردانی از دست اندکاران برگزاری انتخابات ادامه داد: متولیان برگزاری انتخابات باید فعالیت خود را با دقت انجام دهند و از برگزاری مطلوب انتخابات مراقبت کنند، چرا که در حال انجام تکلیف الهی هستند.
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات دیو آمریکا و صهیونیست را درهم می شکند گفت: این حضور دشمنان را مایوس می کند و به تقویت نظام منجر خواهد شد.
آیت الله ناصری با یادآوری توصیه های رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات افزود: ارتقاء فرهنگ، دین و عزت جامعه در گروه همبستگی است و همه باید در این راستا تلاش کنند.
در انتخابات 29 اردیبهشت، 677 هزار و 942 نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که پیش بینی می شود حدود 80 درصد آنان در انتخابات مشارکت کنند.
مجموع داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان یزد سه هزار 317 نفر است که 2 هزار و 490 نفر در حوزه روستایی و بقیه در حوزه شهری رقابت می کنند.
413 حوزه انتخابیه شامل 12 حوزه شهری و 392 حوزه روستایی برای انتخابات در استان یزد مهیا شده و در مجموع 24 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسین، نیروهای امنیتی، ستادی و خدماتی برای برگزاری مطلوب انتخابات همکاری می کنند.
همچنین 876 شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و 836 شعبه برای انتخابات شوراها دایر شده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
7532/2088 / 6014/ خبرنگار: سعید صادقی مقدم** انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.