حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: ملت ایران با حضور گسترده و پرشور در انتخابات برگ برنده خود را روی میزخواهند گذاشت و اقتدار ایران را به جهانیان نشان می دهند.
وی بابیان اینکه ملت با پایبندی به ارزش های انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حماسه دیگری رقم می زنند، افزود: انتخابات از جلوه های عینی در ابراز دمکراسی به عنوان حکومت مردم بر مردم است .
حسینی ادامه داد: نظام بر 2 پایه جمهوریت و اسلامیت بنا شده و جمهوریت جلوه پایگاه مردمی نظام و اسلامیت روح و ایده الهی حاکم بر نظام است .
رییس شورای فرهنگی ابرکوه اضافه کرد: مقتضای جمهوریت نظام، انتخابات در امور قوه مقننه، مجریه، خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستاست که همه مبین سازندگی سرنوشت کشور بدست مردم است.
حسینی تاکید کرد: حضور مسئولانه و آگاهانه ملت در پای صندوق های رای یأس، ناکامی و عقب نشینی دشمن و رشد و بالندگی و پویایی کشور و قوام بخشی به سیاست های اصولی و مکتبی نظام را درپی خواهد داشت.
****
فرماندار ابرکوه: جهان اقتدار ایران را به تماشا خواهد نشست
فرماندار ابرکوه گفت: مردم ایران فردا باحضور درانتخابات و با رای خود، اقتدار ایران را در مقابل چشم جهانیان قرار می دهند.
سیدنبی رسولی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه مردم شهرستان ابرکوه درانتخابات سال 92 با مشارکت 99 درصدی حماسه ساز شدند، اظهارکرد: هفت کمیته ستاد انتخابات این شهرستان تا امروز تمامی وظایف خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور به انجام رسانده اند.
وی بابیان اینکه هیات های بازرسی و نظارت نیز روند اجرای انتخابات را در این شهرستان بخوبی رصد می کنند، ادامه داد: بیش از یکهزار نفر کار اجرای انتخابات 29 اردیبهشت ماه را در شهرستان ابرکوه برعهده دارند.
رییس ستاد انتخابات شهرستان ابرکوه اضافه کرد: زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم دراین شهرستان مهیاست و فردا به فضل خدا عوامل و دست اندرکان انتخابات با عمل به قوانین، باشکوه ترین انتخابات را برگزار می کنند.
برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 105 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در در شهرستان ابرکوه درنظر گرفته شده و در این شهرستان 31 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری فردا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6014/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.