به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام محمود متوسل آرانی روز پنجشنبه در نشست فصلی ائمه جمعه استان در شهر تفت با اشاره به راه اندازی مجتمع مهدی یاوران در مسجد مقدس جمکران افزود: دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور در یکسال گذشته با حضور در مجتمع ، زیر پوشش برنامه های فرهنگی قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: برگزاری دوره مختلف فرهنگی برای افراد زیر پوشش در قالب طرح بزرگ مهدوی از فعالیت های مهم و همیشگی بوده که امسال نیز تداوم خواهد داشت.
این مسئول خاطر نشان کرد: از طرح های مهمی که امسال با قوت با همکاری مردم و علاقمندان پیگیری می شود موضوع راه اندازی شعبه های بنیاد فرهنگی مهدویت در تمام استان ها و شهرستان ها است.
متوسل آرانی گفت: در قالب دفاتر بنیاد در سطح کشور نسبت به انجام برنامه های مختلف و بخصوص تشکیل شورای سیاستگذاری مسائل مهدوی زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان‌ها انجام می گیرد.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود ( عج) به سابقه تشکیل این بنیاد اشاره کرد و گفت: این مجموعه فرهنگی از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده است.
متوسل آرانی گفت: تربیت افزون بر 400 مربی متخصص در حوزه مهدوی برای گسترش فرهنگ مهدویت در سطح کشور از دیگر فعالیت های مهم بنیاد بوده است.
دفتر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) در استان یزد فعال است و امسال به مناسبت نیمه شعبان برنامه های مختلفی را پیگیری و انجام داده است .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.