به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، سید محمد میرمحمدی در پیامی به مناسبت روز جوان آورده است: خرسندیم جوانان پرشور و شعور کشور عزیز و پهناور ایران و نیز جوانان فهیم و خردمند سرزمین دارالعلم یزد باروحیه قوی سرشار از نیروی جوانی و اندیشه و دانایی، پر انرژی و پرتوان دل درگرو رشد و تعالی این استان و کشور داشته اند.
وی ادامه داد: جوانان می ‌کوشند با حضور پرانگیزه و مغتنم خود در همه عرصه‌ها و صحنه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و مذهبی ضمن حفظ و ارتقای فرهنگ غنی و والای ایرانی و اسلامی کشور را به ‌سوی رشد و پیشرفت و تعالی سوق دهند.
استاندار یزد گفت: بنده به ‌عنوان خدمتگزار مردم خداجوی یزد با نهایت افتخار و صمیمیت از همه همکارانم در دولت و همۀ تلاشگران و دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف غیردولتی که به شور و شعور، دانش و بینش، علم و حکمت و توان و عمل جوانان فرهیخته و باانگیزه خودمان، اعتماد و اعتقادی راسخ دارند تشکر می‌کنم.
میرمحمدی خاطر نشان کرد: بی شک بدون تلفیق تجربه کهنه‌کاران و کارآزمودگان سلف با تفکر نوین جوانان و دانش‌آموختگان پرامید و خلف سعادت و رستگاری هیچ ملتی رقم نخواهد خورد.
استاندار یزد ادامه داد: اینجانب زادروز حضرت علی‌اکبر(ع) که با حسن سلیقه به‌عنوان روز جوان نامیده شده و نیز هفته جوان را به همه جوانان خوش آتیه و خونگرم این استان که در بیشتر زمینه‌های علمی، ابتکاری،‌ خلاقیتی، اجتماعی، پزشکی، صنعتی و تجاری سرآمد جوانان جامعه اسلامی‌ بوده و هستند شادباش گفته و روز و روزگارانی خوش و خجسته را در سایه لطف و مهر حضرت رحمان برایشان آرزومندم.
11 شعبان سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) به عنوان روز جوان نامگذاری شده است.
7536/6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.