محمد زاده رحمانی روز دوشنبه در جمع تعدادی از جوانان بافقی ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت علی اکبر و روز جوان با اشاره به اهمیت و توان بالای جوانان برای تحقق اهداف کلان و ملی کشور اظهارداشت: در حالی که امسال از سوی رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شده باید نقش این قشر پر شور و با انگیزه برای تحقق این سیاست کلان و راهبردی تبیین شود.
فرماندار بافق گفت: باید فضا برای فعالیت جوانان در عرصه های مختلف فراهم شود و از خلاقیت،تفکر و اندیشه نوین آنها در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بهره گرفت.
وی افزود: اهتمام به امور جوانان در ابتدا پیروزی انقلاب اسلامی ،دوران دفاع مقدس ،مقطع سازندگی و تولید علم و اندیشه و غیره مورد عنایت ویژه امام راحل و مقام معظم رهبری و بزرگان نظام اسلامی بوده و لذا در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید نیز همواره بایستی به این ظرفیت بسیار مهم توجه خاصی داشته باشیم.
زاده رحمانی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات جمهوری اسلامی نسل جوان و تحصیل کرده است گفت: باید از ظرفیت جوانان برای ساماندهی مسائل اجتماعی، اقتصادی، و فرهنگی به ویژه تحقق منویات مقام معظم رهبری استفاده شود.
وی با بیان اینکه جوانان مهمترین سرمایه های هر جامعه محسوب می شوند برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را مهم و عامل رشد و بالندگی این نسل ارزشمند دانست و با تاکید بر اعتماد و بهره گیری از پتانسیل،توان و فکر نسل جوان افزود: مشارکت جوانان در امور تصمیم سازی ، تصمیم گیری و اداره کشور فرصتی است که غفلت از آن می تواند خسارت بار شود.
65 درصد جمعیت شهرستان بافق را جوانان تشکیل می دهند و این نیرو در تمام عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و سیاسی نقش پرنگ ایفا می کند.
جوانان معدن کار در بعد اقتصادی و در شرایط سخت مواد معدنی را از دل زمین بیرون می آورند و به باز داخلی و خارجی عرضه می کنند.
در حوزه ورزش جوانان بافقی مدال آور بوده و در عرصه فرهنگی اعم تاتر، موسیقی و کتاب و نمایشنامه نویسی و غیره درخشش داشته است.
بافق با 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
7543/ 6197 خبرنگار : اصغرعسکری** انتشار: فلاح
IRNAYAZDD
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.