به گزارش ایرنا حسین عبده تبریزی شنبه شب در آیین افتتاح ستاد کارگران و صنعتگران حامی دکتر روحانی در اردکان یزد افزود: ادامه روند دولت گذشته در بخش های مختلف به خصوص اقتصادی و معیشتی ایران را تبدیل به ونزوئلا می کرد.
وی با بیان اینکه شروع هر دولتی تا یکی دو سال، به نوعی متاثر از دولت قبل از آن است اظهار داشت: دولت گذشته کشور را در مرحله مطلوبی از توسعه و اقتصاد تحویل گرفت که تا چند سال این اثرات مثبت پابرجا بود ولی مدیریت غلط و انحصاری دولت گذشته باعث شد بسیاری از زیرساخت ها و سرمایه های اجتماعی کشور رو به اضمحلال برود.
این فعال بازار پول و سرمایه با اشاره به مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه هیچ برنامه مدونی ارائه نمی شود و افرادی که تا دیروز طی نامه نگاری با یارانه ها مخالف بودند، امروز وعده های خیالی افزایش یارانه می دهند که به هیچ وجه با ظرفیت های اقتصادی کشور مطابقت ندارد.
مشاور وزیر اقتصاد دولت اصلاحات، برخی ادعاهای کاندیداها را مصداق خرید رای دانست و گفت: در بسیاری از کشورها با چنین اقداماتی برخورد قانونی می شود.
مدیرکل سابق بورس و اوراق بهادار تهران با بیان اینکه علیرغم سنگ اندازی های متعدد و بی وقفه دلواپسان، دولت تدبیر و امید گام های موثری برداشته است عنوان داشت: زیرساخت و پایه های خوبی بنا شده که باید همچنان به این دولت اطمینان کرد تا روند بهبود امور با سرعت بیشتری انجام گیرد.
رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در اردکان نیز در ابتدای این نشست از عبده تبریزی به عنوان یکی از برجستگان حوزه مالی و مدیران خوشنام اصلاح طلب و اعتدال گرا کشور نام برد و تاکید کرد: آگاهی بخشی به جامعه در خصوص شرایط کنونی اقتصاد کشور و نیز مشکلات و معضل هایی که سیاست ها و روش کاری که در دولت قبل ایجاد شد و نیز فضای فکری افرادی که وعده های بی مبنا ارائه می کنند تاکید کرد.
حسین اسماعیلی با بیان اینکه مردم هوشیار هستند گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، حرکت های اصلاحی بار دیگر شروع شد و امروز چشم انداز روشنی را پیش روی مردم می بینیم.
وی تصریح کرد: باید بذر امید را دلها نگه داریم و ایران را به آنچه استحقاق دارد برسانیم و آن را از قید و بند عوامفریبان برهانیم.
در شهرستان اردکان مردم 3شهر ،3بخش و 29 روستا در 29 اردیبهشت 96 در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت می کنند.
شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
خبرنگار: مژگان دشتی**انتشار دهنده : فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.