به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر یزد به اهمیت انتخابات و گزینش افراد اصلح اشاره کرد و افزود: نامزدهای انتخاباتی فارغ از مسائل حزبی فقط در مسیر دین ، ولایت فقیه و مصالح کشور حرکت کنند.
وی ادامه داد: کار مهم نامزهای انتخابات در شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری باید پیشرفت کشور و سعادت مردم و همچنین در راستای مقابله و پیشگیری با مفاسد مختلف باشد.
امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: جامعه ای که در آن مفاسد مختلف و جرائم وجود داشته باشد قطعا به پیشرفت و تعالی نمی رسد بنابراین همه نامزدهای انتخابات باید در این مسیر مهم و روشن فعالیت کنند.
ناصری تصریح کرد: نامزدهای دو انتخابات مهم پیش رو باید برای حل و فصل مشکلات کشور ، جامعه ، مردم و جوانان بکوشند و برای مسائل فرهنگی و اقتصادی تلاش مضاعف داشته باشند.
وی گفت: زمینه سازی برای خیر سعادت مردم مومن و ولایتمدار در دنیا و آخرت از مسائلی است که نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر رو روستاها و ریاست جمهوری با جدیت مدنظر خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد همچنین به جنبش حماس و فعالیت های آنها و اینکه یک گروه مبارز در فلسطین است اشاره کرد و یادآور شد: حماس با توطئه های عربستان در اهدافش نسبت به غاصبان صهیونیستی تغییراتی بوجود آمده که امید است با بصیرت همچنان به مبارزه خود با اسرائیل غاصب ادامه دهد.
ناصری با تبریک میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) به روز جوان اشاره کرد و گفت: نیروی جوانی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مدیران اجرایی از جوانان نخبه بنحو شایسته استفاده کنند.
وی همچنین به خطراتی که نسل جوان را در فضای مجازی تهدید می کند اشاره کرد و خواستار هوشیاری آنها و فعالیت جدی روحانیون و خانواده در تربیت جوانان مومن شد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.