به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه با تبریک ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) و گرامیداشت هفته مقام معلم اظهارکرد: امریکا به انتخابات 29 اردیبهشت چشم طمع دارد و ملت ایران با حضور با شکوه در انتخابات بار دیگر مشت محکمی به دهان استکبار خواهند زد.
وی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی یادآور شد: تلاش جوان و نوجوان در بسیج سازندگی با هدف مبارزه با فقر و محرومیت در روستاها، آثار و برکات ارزشمندی را در این مناطق به همراه داشته است.
امام جمعه ابرکوه همچنین باتبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع)که روز جوان نام گذاری شده، گفت: وجود حدود 30 میلیون جوان درکشور ایران به یک کشور جوان تبدیل کرده است و وجود جوانان برای کشور یک فرصت است .
امام جمعه ابرکوه با گرامیداشت مقام معلم و خاطره استاد شهید مطهری و شهدای فرهنگی تاکید کرد: معلمان و استادان دانشگاه ها قشری تأثیرگذار در اعتلای فرهنگی کشور هستند.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید شایسته ترین جایگاه را در نظام داشته و کارکنان این نهاد از همه نظر تأمین باشد تا معلمان با فراغت بال بتوانند در زمینه شکوفایی استعدادهای نسل جوان و آینده ساز کشور اثرگذار باشند .
حسینی ادامه داد: مهمترین رکن مدیریت در وزارت آموزش وپرورش، رکن پرورشی است اما هنوز مقامات استان و کشوری فقط به رتبه های برتر آموزشی توجه خاص دارند و حمایت مطلوب در بخش پرورشی صورت نمی گیرد.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری غرب شهریزد واقع است.
7540/ 6014/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.